HR & Employee Benefits
Avem un program de well-being. Cum îl implementăm cu succes?
Autor:Oana LEOVEANU, Managing Partner, Repliqa Agency
Marti, 25 Aprilie 2017

Pentru ca o companie să implementeze cu succes un program de well-being, comunicarea în mod regulat cu angajaţii într-o manieră care să conteze pentru ei este cheia.

Am văzut programe foarte bune despre care, însă, nu toţi angajaţii ştiau că există în compania lor, dar şi programe despre care toţi angajaţii ştiu şi pe care le apreciază, devenind, astfel, mult mai ataşaţi de compania pentru care lucrează.

Indiferent de programul de well-being pe care doriţi să îl implementaţi în compania dumneavoastră, notorietatea în rândul angajaţilor şi aprecierea lui de către aceştia depind semnificativ de modul şi instrumentele prin care este comunicat.

  • Evidenţiaţi beneficiile programului pentru angajaţi. În felul acesta vor deveni conştienţi de cât de bine le poate răspunde unor nevoi punctuale din viaţa de zi cu zi, în cadrul echipei.

  • Oferiţi informaţii complete despre cum pot folosi la maxim programul.

  • Promovaţi intern programul prin comunicări prin e-mail, intranet, revistă internă, invitaţii, prin afişe poziţionate cât mai la vedere.

  • Toate mesajele ar trebui să fie branduite cu logo-ul companiei şi să evidenţieze faptul că angajaţii beneficiază de respectivul program pentru că sunt apreciaţi şi pentru că lucrează într-o companie a cărei cultură organizaţională se bazează pe respectul şi motivarea angajaţilor.

  • Textele creative, emoţionale, designul eye-catching - cresc awareness-ul programului.

  • Implicaţi colegii să vă ofere feedback - cum percep programul, dacă le este util, dacă ar schimba ceva.

  • Creaţi buzz în jurul programului şi pe reţelele sociale, acolo unde sunteţi căutaţi de viitorii angajaţi. Acest lucru va avea cu siguranţă impact asupra brandului de angajator.

Un rol important în implementarea programelor de well-being îl pot avea managerii ca veritabili ambasadori. Ei pot încuraja participarea angajaţilor în cadrul programelor, pot cere feedback echipelor pe care le conduc, pot promova programul ca fiind un beneficiu extraordinar pe care îl oferă compania.

Orice companie poate creşte starea de bine şi productivitatea angajaţilor printr-un program de well-being ce se potriveşte nevoilor acestora şi care este bine comunicat şi implementat.

În acest fel, fiecare angajat beneficiază de el şi îl percepe ca fiind un semn de apreciere din partea angajatorului.

*****

Rândurile de mai sus descriu doar una din zecile de soluţii şi idei care ţin de tehnicile de "well being" oferite de către compania Repliqa, prin care poţi ajunge să ai angajaţi mai mulţumiţi şi mai motivaţi. 

 

Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (Avem un program de well-being. Cum îl implementăm cu succes?).

Comenteaza articolul

Nume*
Comentariu*
Pentru a valida comentariul, va rugam introduceti textul din imagine:

Evenimente Viitoare

IIF 2017 - MOTOR Insurance Conference

6 octombrie 2017
Istanbul, Turcia
Organizator: XPRIMM
...

Detalii>>

Ora de Risc

Pensiile private, intre mit si realitate (II)

Radu CRACIUN - CEO, BCR Pensii
Sergiu COSTACHE - Revista PRIMM Asigurari & Pensii


TOP Stiri 1asig

Revista PRIMM este realizata
cu sprijinul urmatoarelor companii
carora le multumim!