Special
Campania „IARNA, LA VOLAN!”
Autor:Adina TUDOR
Marti, 30 Ianuarie 2018

Între 11 și 24 decembrie 2017, GENERALI România a desfăşurat, cu sprijinul APPA – Asociaţia pentru Promovarea Asigurărilor, a doua ediţie a campaniei naţionale de siguranţă şi prevenţie rutieră „IARNA, LA VOLAN!”, parte a proiectului mai amplu "FII TREAZ LA VOLAN!".

Lunile de iarnă pot reprezenta o provocare pentru şoferi. Precipitaţiile şi fenomenele meteo specifice, de la ploaie şi ninsoare până la ceaţă şi polei, vizibilitatea scăzută, aglomeraţia, dar şi starea carosabilului cresc riscul de accident rutier. De exemplu, pe timp de ploaie, distanţa necesară pentru frânare poate creşte de până la două ori, iar pe carosabilul acoperit de zăpadă sau gheaţă distanţa necesară pentru frânare poate creşte de până la 10 ori*.

Mai mult, ceața este fenomenul meteo cu cel mai ridicat indice al mortalității rutiere, arată studiul „Motor Vehicle Crashes, Injuries, and Deaths in Relation to Weather Conditions, United States, 2010-2014”, publicat de AAA Foundation for Traffic Safety. Conform acestuia, decesele survenite în urma accidentelor petrecute pe timp de ceață sunt cu 155% mai multe decât cele rezultate din accidente similare în alte condiții meteo.

În acest context, pentru al doilea an consecutiv, GENERALI România a derulat, alături de APPA – Asociaţia pentru Promovarea Asigurărilor, campania națională de prevenție și siguranță rutieră „IARNA, LA VOLAN!”. Obiectivele acestei inițiative au fost creşterea gradului de informare cu privire la riscurile aferente condusului pe timp de iarnă și, în același timp, evidențierea măsurilor ce pot fi luate pentru a le reduce.

Astfel, în perioada 11 – 24 decembrie, broșuri informative cu sfaturi referitoare la condusul unui autovehicul în sezonul rece au ajuns la șoferii din întreaga țară prin intermediul rețelei de agenții GENERALI România, dar şi online, materialul putând fi descărcat de pe portalul treazlavolan.ro.

De asemenea, o amplă campanie online a condus la diseminarea mesajului campaniei prin cât mai multe canale. Astfel, filmuleţele şi infograficele cu sfaturi utile privind condusul preventiv pe timp de iarnă, dar şi pregătirile necesare pe care orice şofer ar trebui să le facă înainte de venirea anotimpului rece au fost distribuite atât prin intermediul portalului treazlavolan.ro, cât şi prin social media.

Demersul a fost susţinut de Partenerii Media RFI România, 9am.ro, wall-street.ro, ziuaveche.ro şi Automotive Aftermarket News. Proiectul a beneficiat, în acest an, şi de o susţinere specială din partea UBER.

„IARNA, LA VOLAN!” face parte din proiectul mai amplu cunoscut sub genericul „FII TREAZ LA VOLAN!” – un proiect care are rolul de a atrage atenția șoferilor asupra măsurilor de prevenţie pe care trebuie să le adopte pentru a rămâne în siguranţă la volan.

*Date citate de asociaţia britanică de siguranţă rutieră ROSPA - Royal Society for the Prevention of Accidents.

Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (Campania „IARNA, LA VOLAN!”).

Comenteaza articolul

Nume*
Comentariu*
Pentru a valida comentariul, va rugam introduceti textul din imagine:

Ora de Risc

Cum pot fi protejate drepturile consumatorilor de asigurari?

Stefan PRIGOREANU - Vicepresedintele PRBAR 

Sergiu COSTACHE - Revista PRIMM Asigurari&Pensii

Revista PRIMM este realizata
cu sprijinul urmatoarelor companii
carora le multumim!