XPRIMM Time for Business
GLOBASIG crește o nouă generație de antreprenori în asigurări
Autor:Cristian ŞUCA
Joi, 20 Iulie 2017

În industria de asigurări, și nu numai, cheia succesului constă atât în adaptarea rapidă la schimbările care apar în piață, cât și inovația constantă, pentru diferențierea de concurență. GLOBASIG, companie de brokeraj cu 15 ani de experiență pe piața din România, s-a înscris pe lista companiilor care inovează și, totodată, se adaptează. Cum? Lansând, în urmă cu aproximativ o lună, “Start up GLOBASIG”, un program de dezvoltare în sistem de franciză.

“Start up GLOBASIG” își propune să crească o nouă generație de antreprenori în asigurări, oferindu-le acestora suportul de care au nevoie. În plus, în toamnă, GLOBASIG Broker va lansa alte patru proiecte. “Am creionat câteva proiecte, unul l-am lansat deja, urmează să lansăm, în toamnă, alte patru proiecte. Toate, menite să ne ajute să trecem cu brio peste această perioadă și să construim în continuare acest business cât mai sănătos. Acest proiect (n.r. “Start up GLOBASIG”) presupune suport, pe care mulți dintre noi ni l-am dorit, la începutul business-urilor sau al carierelor în diverse domenii, și, poate, nu l-am primit. Prin acest program, oferim suport pe toate palierele: suport pentru înființarea unei firme, consultanță pe parte de contabilitate, dotarea birourilor, pregătire profesională gratuită, examen ISF gratuit, suportat de Globasig, multe programe de training intern, dezvoltare personală și multe altele”, a explicat Antonio BABETI - Director General, GLOBASIG Broker -, în cadrul celei mai recente ediții a emisiunii XPRIMM Time for Business.

Ce criterii trebuie să îndeplinească un viitor partener GLOBASIG? În primul rând, să se ghideze după aceleași principii și valori ca GLOBASIG Broker. În al doilea rând, să își dorească mai mult, să facă pasul următor. “Condiția esențială este ca pragul minim să fie de 25.000 de lei. De la acest prag, începe propriu-zis acest program. De aici, împreună cu noi, se dezvoltă și atinge cifre mai mari. Alte criterii pentru viitorii parteneri: să fie corecți, onești și să își dorească să facă business. Toate celelalte aspecte le putem depăși împreună. Vorbim de pregătire profesională, gestionarea unui business, etc. Toate acestea se învață și, de aceea, noi suntem lângă ei. Oamenii trebuie să se plieze pe valorile și principiile noastre și să își dorească să facă un business, să își dorească să treacă de la nivelul la care sunt acum - pentru că acel prag de 25.000 de lei este undeva la limita între a face ceva complementar unui job de bază și un alt nivel de business”, explică Antonio BABETI.

La doar o lună de la lansare, “Start up GLOBASIG” a stârnit deja interesul în industrie, iar compania a încheiat deja câteva parteneriate. Mai mult decât atât, GLOBASIG și-a propus ca, până la finele anului 2019, să atragă cel puțin 50 de parteneri. Bugetul alocat în acest sens permite, însă, mult mai mult. “Ne dorim să acoperim și alte județe sau acolo unde nu suntem prezenți. Ținta rămâne de a acoperi și acele județe, dar nu ne vom canaliza numai pe această idee, pentru că prefer să fiu prezent într-un județ cu 3-4 parteneri, decât să fiu prezent într-un județ cu un partener care nu se pliază pe principiile noastre. Aria e întreaga țară, nu ținem cont de un județ anume. Cât privește numărul potențialilor parteneri, noi avem o țintă de 50 de birouri, în termen de doi ani și jumătate, dar avem un buget care ne permite să depășim și acest număr de birouri. De la lansare, am fost contactați de peste 25 de persoane. Am încheiat deja trei parteneriate și suntem în discuții avansate cu încă patru persoane pentru acest proiect. Sperăm ca, până la sfârșitul anului, să avem cel puțin 15 birouri noi deschise sau parteneriate în sistemul franciză pe acest proiect”, a punctat Antonio BABETI, la XPRIMM Time for Business.

“Start up GLOBASIG” și celelalte proiecte pe care compania le va lansa în această toamnă vor aduce un suflu nou în industria de asigurări. “Eu am o filosofie aparte și cred că, în mulți dintre noi, sălășluiește acel spirit de antreprenor, doar că nu e descoperit. Putem să scoatem acest spirit la iveală în mulți dintre noi. În toamnă, acest program va fi completat de alte două programe dedicate acestui segment, în care ne adresăm persoanelor fără experiență. Aceea va fi, de fapt, marea provocare. Este un program de suflet al meu, în care ne dorim să atragem oameni noi în acest domeniu, pentru că acest domeniu este arid din punct de vedere al oamenilor noi care intră în sistem, este oarecum o rotire a cadrelor. Rolul tuturor acestor programe este de a aduce și oameni noi în acest domeniu, de a da un suflu nou industriei”, a subliniat Antonio BABETI – Director General, GLOBASIG Broker.

Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (GLOBASIG crește o nouă generație de antreprenori în asigurări).

Comenteaza articolul

Nume*
Comentariu*
Pentru a valida comentariul, va rugam introduceti textul din imagine:

Evenimente Viitoare

IIF 2017 - MOTOR Insurance Conference

6 octombrie 2017
Istanbul, Turcia
Organizator: XPRIMM
...

Detalii>>

Ora de Risc

Ce legatura exista intre daunele auto si siguranta rutiera?

Costin TATUC - consultant si specialist in siguranta rutiera
Sergiu COSTACHE - Revista PRIMM Asigurari & Pensii

Revista PRIMM este realizata
cu sprijinul urmatoarelor companii
carora le multumim!