XPRIMM Time for Business
James GRINDLEY, CEO, CertAsig: La finalul acestui an, ne dorim să avem prime brute subscrise de 15-16 milioane de euro
Autor:Cristian ŞUCA
Joi, 13 Iulie 2017

În piața asigurărilor, și nu numai, inovația gravitează în jurul consumatorilor. Dacă, în urma unui studiu de piață, se constată o anumită nevoie sau dorință a publicului țintă, o companie poate lansa produse și/sau servicii care să răspundă așteptărilor publicului și, implicit, să genereze profit.

Misiunea unei companii nu se oprește odată cu momentul lansării unui produs/serviciu, ci continuă cu supravegherea pieței și adaptarea rapidă la schimbările care intervin. Uneori, adaptarea presupune o regândire a produsului; alteori, poate însemna retragerea produsului de pe piață. Fie definitiv, fie pentru o perioadă determinată.

CertAsig, de exemplu, a decis, în urmă cu ceva vreme, să renunțe la asigurările de sănătate și cele auto, după ce a constatat că aceste produse nu erau sustenabile și nu generau profit pentru companie. În continuare, CertAsig - care nu exclude ideea de a oferi alte produse și servicii, cu excepția polițelor RCA, dar numai în baza unui studiu de piață care să arate că există cerere din partea publicului țintă -, se va concentra pe tipurile de asigurări care figurează deja în portofoliul companiei.

“În România, CertAsig nu va intra pe alte clase de asigurări decât cele pe care activează deja. Avem multe idei de produse noi pentru piață, dar trebuie să existe cerere pentru ele, pentru că, altfel, nu este un business sustenabil. Noi am fost activi și pe clase la care am renunțat (n.r. auto, sănătate) tocmai pentru că nu se contura o perspectivă de profitabilitate. Din același motiv, noi spunem că nu vom include niciodată în portofoliul CertAsig asigurări RCA”, explică James GRINDLEY – CEO, CertAsig.

După o creștere de 15% în primele șase luni ale anului în curs, CertAsig a stabilit și un target pentru finalul de an, obiectiv care să continue trendul ascendent al companiei. “Pentru finalul acestui an, ne dorim prime brute subscrise de 15-16 milioane de euro. Am încheiat anul trecut cu aproximativ 13,5 milioane de euro. Important pentru noi este că suntem rentabili și că avem suficiente rezerve pentru daune”, a subliniat GRINDLEY.

CEO-ul CertAsig a explicat și care este situația companiei, în momentul de față, în Cehia și Turcia. “CertAsig activează în Cehia, însă nu avem sucursală, momentan. Așteptăm aprobarea ASF în acest sens și este mai mult o problemă de formalitate. Și în Turcia ne dezvoltăm, dar, în mod inevitabil, situația politică a afectat rezultatele întregii piețe și, implicit, ale companiei. Acolo, business-ul nostru este concentrat exclusiv pe CASCO maritim, Răspundere Civilă maritimă și CARGO”, a punctat CEO-ul CertAsig.

Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (James GRINDLEY, CEO, CertAsig: La finalul acestui an, ne dorim să avem prime brute subscrise de 15-16 milioane de euro).

Comenteaza articolul

Nume*
Comentariu*
Pentru a valida comentariul, va rugam introduceti textul din imagine:

Evenimente Viitoare

IIF 2017 - MOTOR Insurance Conference

6 octombrie 2017
Istanbul, Turcia
Organizator: XPRIMM
...

Detalii>>

Ora de Risc

Sanatate, ca-i mai buna decat toate!

Mihaela COJOCARU - Director Comercial, MediHelp
Sergiu COSTACHE - Revista PRIMM Asigurari & Pensii


TOP Stiri 1asig

Revista PRIMM este realizata
cu sprijinul urmatoarelor companii
carora le multumim!