Ora de Risc
TESLOVAN, FDA: Brokerii pot fi și îngeri și demoni. Piața va fi total schimbată
Autor:Cristian ŞUCA
Miercuri, 14 Iunie 2017

În următoarele două decenii, industria de asigurări va trebui să joace după regulile impuse de clienții relevanți ai pieței: Generația Y sau Millennials - tinerii născuți în perioada 1980-2000. Prin urmare, fiecare jucător din piață va trebui să se adapteze nevoilor și cerințelor Generației Y, iar educația financiară a Generației Millennials și, totodată, pregătirea profesională a brokerilor de asigurare vor juca un rol crucial. 

Ce presupune educația financiară a celor din Generația Millennials și cum pot face față brokerii noilor provocări sunt doar două din temele abordate marți, 13 iunie, în cadrul celei mai recente ediții a emisiunii "Ora de Risc". Difuzată săptămânal de RFI România, "Ora de Risc" i-a avut în prim plan, săptămâna aceasta, pe Adrian TESLOVAN - Director General, Fabrica de Asigurări -, și Sergiu COSTACHE - Revista PRIMM Asigurări&Pensii.

Cum au reușit și reușesc brokerii să facă diferența? Printr-o capacitate uimitoare de adaptare la schimbare. "Brokerii de asigurare pot fi considerați, pe bună dreptate, demoni și îngeri. Sunt considerați demoni atunci când puterea lor de adaptare la piață e uimitoare, când rata lor de creștere depășește orice medie a pieței de asigurări, când dinamica lor este pe sens unic, adică pe creștere, în ciuda dinamicii pe sens invers a pieței din ultimele perioade. Sunt îngeri atunci când își fac meseria, când sunt aproape de clienții lor, când consultanța acestora este onestă, completă și totalmente pro-client", explică Adrian TESLOVAN, Directorul General al Fabricii de Asigurări.

Din păcate, lipsa educației financiare reprezintă o piedică în calea dezvoltării personale a tinerilor din Generația Millennials, și nu numai. Din fericire, această problemă poate fi rezolvată. Cum? "Lipsa educației, în general, este principala noastră problemă. O educație constantă și continuă, cu pasiune, dăruire și consecvență, este soluția tuturor problemelor pe care le are țara noastră în acest moment. O educație coerentă și permanentă, la modul general, poate fi soluția salvatoare de a avea puterea să ardem etape și să accedem în zona verde a Europei. Avem cu cine, avem cu ce, ne mai trebuie voință și multă seriozitate. Sunt foarte optimist", a mai punctat Adrian TESLOVAN.

Cheia succesului pieței de asigurări în viitor stă în modul în care piața se va adapta la viitorii cumpărători, tinerii din Generația Y. "Cei din Generația Millennials sunt foarte interesanți și sunt chiar studiu de caz, după mine, pentru că sunt viitorii cumpărători, sunt cumpărătorii care au un profil total diferit de cel pe care îl cunoaștem astăzi. Va trebui să ne adaptăm la modul lor de a raționa, să ținem cont de faptul că au o putere incredibilă de a procesa, în timp scurt, o mulțime de informații. Practic, canalul de vânzare va trebui adaptat în zona aceasta. Piața de asigurări, implicându-i pe cei din Generația Millennials și abilitățile lor, va fi total schimbată în viitor și va trebui să fim foarte atenți la profilul viitorului cumpărător de asigurări", a mai precizat TESLOVAN.

Din aceeași emisiune, mai puteți afla, printre altele, ce impact au avut, în ultimii 15 ani, brokerii de asigurare asupra pieței asigurărilor de locuințe, ce proiect de educație financiară pregătește Fabrica de Asigurări pentru Generația Millennials, ce viitor pot avea cei care aleg să intre în piața de asigurări, cum trebuie să fie accesul pe piața asigurărilor, ce presupune selecția celor mai buni oameni de asigurări, cât de departe sunt viitorii brokeri de independența financiară, care a fost câștigul mediu net, în aprilie, în industria de asigurări, dar și alte informații extrem de interesante și utile. 

Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (TESLOVAN, FDA: Brokerii pot fi și îngeri și demoni. Piața va fi total schimbată).

Comenteaza articolul

Nume*
Comentariu*
Pentru a valida comentariul, va rugam introduceti textul din imagine:

Ora de Risc

Sanatatea la control! De ce e mai bine sa fii asigurat?

Catalin BOICEANU - Director Corporate, GLOBASIG Broker
Sergiu COSTACHE - Revista PRIMM Asigurari & Pensii


TOP Stiri 1asig

Revista PRIMM este realizata
cu sprijinul urmatoarelor companii
carora le multumim!