Fie că este vorba despre afaceri de tip "corporate" sau "retail", am constatat că există întotdeauna un "cineva" care să fie cel mai valoros element patrimonial al funcționării oricărei piețe.
Prin decizii raționale sau emoționale, acesta poate face ca lucrurile să funcționeze sau ... nu.
De aceea am și simțit că, având cel mai mare merit pentru susținerea și dezvoltarea lumii asigurărilor, entitatea cu pricina ar merita, și în acest an, un premiu special.
Așadar, Marele Premiu îl putem liniștiți acorda unui personaj real, dar care ... nu a avut cum să fie prezent efectiv la Gala din 23 martie a.c. - Consumatorul de Asigurări.
Poate că o mai bună cunoaștere a comportamentului și nevoilor lui ar fi bine să devină o prioritate reală pentru toți cei implicați - autorități, asociații profesionale, operatori și intermediari.
De ce? Pentru că suntem mai mult ca oricând dependenți de el, suntem tot mai responsabili să îl informăm, educăm, protejăm și, mai ales, să nu îl dezamăgim!