Data înființării: 2002
Conducere: Antonio BABETI, CEO
Motto: „Demni. De încredere.”
Număr de angajați și media de vârstă: 24 de angajați, 33 de ani
Despre... GLOBASIG
Cel mai important moment care a marcat dezvoltarea companiei: De-a lungul timpului au fost mai multe momente care au influențat dezvoltarea companiei, însă, cel mai important este momentul când s-a luat decizia demarării proiectului GLOBASIG.
Cel mai dificil moment depășit: Perioada premergătoare reluării activității la 01 octombrie 2018, după stoparea procesului primei fuziuni din industria de brokeraj din România, a fost cel mai dificil moment pe care l-am depășit. Ne-am confirmat încă o dată că suntem un grup puternic, cu principii și valori solide.
Filosofia după care este dezvoltată compania: Este un proiect pe termen lung, având un set de valori de la care încercăm să nu ne abatem. Avem o cultură organizațională bine definită, suntem orientați către îndeplinirea obiectivelor, dedicându-ne clienților, partenerilor și angajaților.
Cele mai importante proiecte dezvoltate: Begin with Globasig și Start-up Globasig sunt proiectele către care alocăm cele mai mari resurse. În fiecare an le adaptăm, îmbunătățim și, în egală măsură, le redimensionăm bugetele. Ultimul proiect înscris în acest grup select este proiectul nostru Corporate. Trebuie să amintim și de un proiect intern denumit Atelierul Antreprenorilor din Asigurări, menit să vină în sprijinul partenerilor noștri. Ele se deosebesc față de alte proiecte din industrie prin resursele pe care alocăm, dar și prin faptul că sunt proiecte gândite pe termen mediu și lung.
Despre... Echipă
Cum a evoluat echipa: Noua echipă formată în 2009 a plecat la drum cu opt angajați și șase asistenți, iar acum în GLOBASIG sunt 24 de angajați și peste 190 de asistenți în brokeraj. A fost o evoluție graduală, sănătoasă, bazată pe dezvoltarea companiei.
Interviu cu... Antonio BABETI
Care este cel mai memorabil espisod de când sunteți la conducerea companiei: Momentele în care ne strângem cu toții, angajați și parteneri sunt cele pe care le apreciez în mod deosebit.
Care este linia strategică pentru a vă dezvolta și atinge minim dublul vârstei aniversate până acum: Dacă vom continua să fim inovativi, adaptabili și vom aloca resurse către creșterea nivelului de profesionalizare, cu siguranță ne vom îndeplini obiectivele propuse.
Focus pe corporate sau retail: Vom încerca o abordare echilibrată întrucât ambele segmente sunt importante pentru noi.
Cel mai important obiectiv pentru acest an: Ținând cont de contextul actual, unul dintre obiectivele noastre este să înregistrăm un avans al afacerilor în raport cu anul 2019 de minimum 8%.
Cel mai longeviv angajat:
Colega noastră Ketty ALBĂSTROIU este de 12 ani în cadrul companiei, ea identificându-se cu momentul relansării companiei din anul 2008.
Rețeta în menținerea unui angajat alături de companie pe termen lung: Respectul
La începutul acestui an, performanțele GLOBASIG au fost premiate în cadrul celei de-a IX-a ediții a Premiilor Brokerilor de Asigurare cu „Premiul pentru Dinamism” pentru Contributia adusă Dezvoltării Pieței de Brokeraj.