Media & Marketing

Cu gândul la vară și la … vacanțe asigurate

Finalul verii și al sezonului de concedii constituie un moment bun pentru o analiză a segmentului asigurărilor medicale de călătorie. Mulți estimau că situația dificilă prin care trece Grecia va influența...

Toamna se numără... casele asigurate!

„Octombrie – Luna Asigurărilor de Locuinţe”, demersul naţional susţinut de piaţa de asigurări din România, urmăreşte creşterea gradului de informare a consumatorilor cu privire la...

Cât de activi sunt asigurătorii pe reţelele sociale

La finalul anului 2013, în România erau circa 8,8 milioane de internauţi, iar reţele sociale fac parte din viaţa utilizatorilor, fie că vorbim de persoane fizice sau companii. Numai pe Facebook,...

Cât valorează reputaţia pieţei de asigurări şi ce facem pentru ea?

Ai nevoie de 20 de ani să construieşti o reputaţie şi de numai 5 minute să o distrugi (Warren BUFFETT) ... sau, în cazul pieţei româneşti de asigurări, de câteva săptămâni în...

2014 Mai multă performanţă cu buget limitat

Cum nici anul trecut nu a adus rezultate deosebite pentru piaţa de asigurări din România, atmosfera generală în companiile de profil rămâne în continuare dominată de precauţie şi...

2013 - aniversări, oferte, parteneriate

Aho, aho, asiguraţi! Staţi puţin şi cugetaţi. Şi, o poliţă de luaţi, Cântăriţi şi-analizaţi! Mâine anul se-nnoieşte Campania se porneşte Preţul cel bun se iveşte Şi protecţia...

Like & Share! dacă înţelegi puterea reţelelor de socializare

Dacă cineva se mai îndoia de puterea reţelelor de socializare, evenimentele lunii octombrie au arătat că Facebook funcţionează şi în România mai bine decât cele mai rapide agenţii de...

Neuromarketing / vânzări / asigurări. O nouă abordare a publicului-ţintă

Dacă aţi citit numărul din luna iulie al revistei noastre, ați făcut cunoștință cu un nou termen: NeuroAsigurări. Dacă sunteți un cititor asiduu al articolelor din sfera de business, expresii de tipul...

„Faci cumpărături, aduni puncte şi primeşti asigurări!” Cât de aproape suntem de acest moment?

Cei cinci ani de criză economică şi rezultatele în creştere ale pieţei de brokeraj în asigurări au conturat câteva elemente pe care le putem numi “secrete ale succesului” în...

Distracţie asigurată!

Dacă e vară, e distracţie şi evenimentele se ţin lanţ: festivaluri, concerte, spectacole şi multe alte prilejuri de a ieşi din monotonia cotidiană. Dar v-aţi gândit vreodată de ce ASIGURARE e nevoie...

Promovarea asigurărilor atunci şi acum

Dezastre prezentate în detaliu, imagini apocaliptice, text puţin şi imagini şocante – acestea par a fi elementele care formează “reţeta de succes” a machetelor publicitare folosite de...

Nu ești pe facebook. „Nu exiști!”

Am văzut în ediţia trecută a revistei că mediul online câştigă teren în bugetele de promovare ale asigurătorilor. Şi, dacă vorbeşti de online, este aproape imposibil să nu ajungi cu...

Asiguraţi cu click-uri!

Amploarea pe care o ia comunicarea în mediul online este vizibilă şi în strategiile şi campaniile societăților de asigurări. Un studiu realizat de Media IQ arată că piaţa românească de...

Semne bune sub un nou nume

Anul 2013 se anunţă unul dinamic pentru piaţa românească de asigurări şi se vorbeşte despre schimbări, strategii și noi abordări. De altfel, primele schimbări în rândul marilor jucători...

Primim bonusuri, nu reduceri

Tendinţe în campaniile publicitare ale asigurătorilor Finalul de an a găsit companiile de asigurări departe de gândurile de sărbători. Un bun vânzător ştie că nu e cazul să se...