„Criză de imagine” sau „imagine de criză”?
În acţiunea desfăşurată la începutul acestui an a fost implicat un Mystery Shoopper („client misterios” sau „client sub acoperire”), având vârsta de circa 30 de...
Există viață și după faliment?
Undeva, în Sudul Bucureștilor, la granița dintre Sectorul 4 și Sectorul 5 pare că, la unul dintre sediile ASTRA Asigurări, există viață și după faliment. Vă invităm să aflați care sunt...
Mystery Shopping pe piața online de asigurări RCA
Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) a derulat recent o acțiune de Mystery Shopping și analiză de situație privind calculatoarele online de RCA, constatând, printre altele, că sunt...
În asigurări, informarea incompletă sau inexistentă a clienţilor pare a fi inamicul numărul 1! Informaţiile insuficiente furnizate prin contract sau neexplicarea acestora au ca efect de cele mai multe ori...
Sper că nu vreţi obligatorie! Noi nu facem obligatorie!
Pentru că tocmai am găsit la cutia poștală o atenţionare de la Primărie, am decis să închei o asigurare obligatorie a locuinţei. O căsuţă cu zâmbetul pe buze m-a atras să intru la agenţia pe...
De această dată am hotărât să trecem la o altă etapă. De la „Mystery Shopping” la „Mystery Claim”. De ce? Pentru că mai important decât procesul de vânzare este...
În loc de introducere… concluzii!
Pentru a ilustra cele expuse în Editorial, vă invităm să urmărim împreună „aventura”, în trei acte, a tentativei de a încheia o asigurare auto la trei companii...
Verde la petrecere, Roşu la asigurări!
Miturile despre vânzarea asigurărilor sunt multe. Am dorit să verificăm care este tratamentul de care un client, un viitor asigurat, beneficiază la întâlnirea cu un vânzător de...