Data înființării: 1998
Conducere: Gheorghe GRAD, CEO
Istorie: Suntem o companie românească, cu un management local, care face parte din grupul A.J.Gallegher, numărul patru mondial în domeniu. În anul 1998 am pornit de la zero, împreună cu o echipă puternică, coordonată de profesioniști experimentați, un business a cărui origine se pierdea în negura timpului în țările occidentale și care în România era aproape necunoscut, fără un cadru juridic adecvant.
După 22 de ani de activitate putem spune că ne îndeplinim cu mândrie misiunea în fiecare zi, aceea de a asigura oameni și companii, contribuind la o viață mai bună. În continuare ne dorim să fim o companie cu relaționare internațională, dar prietenoasă în care să regăsești o atmosferă de familie și cel mai cunoscut brand care conturează tendințele în domeniul său.
De asemenea, tindem să fim echipa cea mai bună și cu cel mai mare grad de satisfacție, un angajator atractiv, care oferă oportunități de carieră pe termen lung. Vrem să fim locul în care clienții beneficiază de servicii în toate zonele noastre de activitate, acesta fiind un angajament pe termen lung. În plus, ne propunem să furnizăm cele mai bune servicii oriunde în lume, utilizând know-how de top și rețeaua grupului din care facem parte și să ajungem lider în tehnologie și inovație. Nu în ultimul rând, dezvoltăm permanent produse și servicii care să crească satisfacția clienților, dar nu uităm să fim și o companie cu responsabilitate socială.
Motto: „„Asigurăm Oameni și Companii”
Număr de angajați și media de vârstă: 35 angajati, 38 ani
Volumul prime brute intermediate în 2019: 121 milioane lei cu o pondere de 60% corporate și 40% retail
Linia strategică de dezvoltare: Ne vom menține strategia de până acum, respectiv o partajare a portofoliului corporate/retail de 60/40, cu păstrarea unui echilibru și o foarte bună diversificare a portofoliului pe industrii, linii de asigurare, canale de vânzare, expunere a portofoliului pe asiguratori, etc. Toate acestea ne asigură o perspectivă de stabilitate maximă în fața oricăror provocări generate de evoluția mediului de afaceri intern și internațional.