Ora de Risc

TESLOVAN, FDA: Brokerii pot fi și îngeri și demoni. Piața va fi total schimbată

Autor:Cristian ÅžUCA
Miercuri, 14 Iunie 2017

În următoarele două decenii, industria de asigurări va trebui să joace după regulile impuse de clienÈ›ii relevanÈ›i ai pieÈ›ei: GeneraÈ›ia Y sau Millennials - tinerii născuÈ›i în perioada 1980-2000. Prin urmare, fiecare jucător din piață va trebui să se adapteze nevoilor È™i cerinÈ›elor GeneraÈ›iei Y, iar educaÈ›ia financiară a GeneraÈ›iei Millennials È™i, totodată, pregătirea profesională a brokerilor de asigurare vor juca un rol crucial. 

Ce presupune educaÈ›ia financiară a celor din GeneraÈ›ia Millennials È™i cum pot face față brokerii noilor provocări sunt doar două din temele abordate marÈ›i, 13 iunie, în cadrul celei mai recente ediÈ›ii a emisiunii "Ora de Risc". Difuzată săptămânal de RFI România, "Ora de Risc" i-a avut în prim plan, săptămâna aceasta, pe Adrian TESLOVAN - Director General, Fabrica de Asigurări -, È™i Sergiu COSTACHE - Revista PRIMM Asigurări&Pensii.

Cum au reuÈ™it È™i reuÈ™esc brokerii să facă diferenÈ›a? Printr-o capacitate uimitoare de adaptare la schimbare. "Brokerii de asigurare pot fi consideraÈ›i, pe bună dreptate, demoni È™i îngeri. Sunt consideraÈ›i demoni atunci când puterea lor de adaptare la piață e uimitoare, când rata lor de creÈ™tere depășeÈ™te orice medie a pieÈ›ei de asigurări, când dinamica lor este pe sens unic, adică pe creÈ™tere, în ciuda dinamicii pe sens invers a pieÈ›ei din ultimele perioade. Sunt îngeri atunci când îÈ™i fac meseria, când sunt aproape de clienÈ›ii lor, când consultanÈ›a acestora este onestă, completă È™i totalmente pro-client", explică Adrian TESLOVAN, Directorul General al Fabricii de Asigurări.

Din păcate, lipsa educaÈ›iei financiare reprezintă o piedică în calea dezvoltării personale a tinerilor din GeneraÈ›ia Millennials, È™i nu numai. Din fericire, această problemă poate fi rezolvată. Cum? "Lipsa educaÈ›iei, în general, este principala noastră problemă. O educaÈ›ie constantă È™i continuă, cu pasiune, dăruire È™i consecvență, este soluÈ›ia tuturor problemelor pe care le are È›ara noastră în acest moment. O educaÈ›ie coerentă È™i permanentă, la modul general, poate fi soluÈ›ia salvatoare de a avea puterea să ardem etape È™i să accedem în zona verde a Europei. Avem cu cine, avem cu ce, ne mai trebuie voință È™i multă seriozitate. Sunt foarte optimist", a mai punctat Adrian TESLOVAN.

Cheia succesului pieÈ›ei de asigurări în viitor stă în modul în care piaÈ›a se va adapta la viitorii cumpărători, tinerii din GeneraÈ›ia Y. "Cei din GeneraÈ›ia Millennials sunt foarte interesanÈ›i È™i sunt chiar studiu de caz, după mine, pentru că sunt viitorii cumpărători, sunt cumpărătorii care au un profil total diferit de cel pe care îl cunoaÈ™tem astăzi. Va trebui să ne adaptăm la modul lor de a raÈ›iona, să È›inem cont de faptul că au o putere incredibilă de a procesa, în timp scurt, o mulÈ›ime de informaÈ›ii. Practic, canalul de vânzare va trebui adaptat în zona aceasta. PiaÈ›a de asigurări, implicându-i pe cei din GeneraÈ›ia Millennials È™i abilitățile lor, va fi total schimbată în viitor È™i va trebui să fim foarte atenÈ›i la profilul viitorului cumpărător de asigurări", a mai precizat TESLOVAN.

Din aceeaÈ™i emisiune, mai puteÈ›i afla, printre altele, ce impact au avut, în ultimii 15 ani, brokerii de asigurare asupra pieÈ›ei asigurărilor de locuinÈ›e, ce proiect de educaÈ›ie financiară pregăteÈ™te Fabrica de Asigurări pentru GeneraÈ›ia Millennials, ce viitor pot avea cei care aleg să intre în piaÈ›a de asigurări, cum trebuie să fie accesul pe piaÈ›a asigurărilor, ce presupune selecÈ›ia celor mai buni oameni de asigurări, cât de departe sunt viitorii brokeri de independenÈ›a financiară, care a fost câÈ™tigul mediu net, în aprilie, în industria de asigurări, dar È™i alte informaÈ›ii extrem de interesante È™i utile. 

Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (TESLOVAN, FDA: Brokerii pot fi și îngeri și demoni. Piața va fi total schimbată).

Comenteaza articolul

Nume*
Comentariu*
Pentru a valida comentariul, va rugam introduceti textul din imagine: